Demonstration af teknologier til bedre kundeoplevelser og øget kendskab til kundeadfærd i butikken

IBIZ-Techlab

Case #2 – Be A Wear

Demo-projekter

Ved søerne på Nørrebrogade i København er den nye konceptbutik Be A Wear åbnet, hvis mission er at skabe en større omtanke omkring tøjhandel og brander sig på udelukkende at sælge bæredygtig kvalitetstøj.

Potentiale i placering og koncept

Butikken har med sin centrale placering på en af Københavns mest travle gader mht. cyklister og gående, et stort potentiale. Udover placeringen har butikken i kraft af sit konceptbudskab yderligere en konkurrenceparameter at styrke sig på.

Udfordringerne for butikken er at udnytte placeringspotentialet og skabe sig et image og omtale på Nørrebrogade, som vil kunne lokke flere kunder til.

Med kundepotentiale i kraft af koncept og placering for den lokale detailhandel var det essentielt at undersøge, hvordan man vha. teknologiske løsninger og -kundeoplevelser kunne muliggøre et  bedre kendskab til butikken, og samtidigt skabe et positivt image og omtale af den nye bæredygtige tøjbutik.

Uvisse mavefornemmelser og tvivl

Uvisse mavefornemmelser og tvivl om hvordan kundeaktivitet er i den pågældende butik ledte til et ønske fra butikkens side om at tracke netop dette, for sort på hvidt at kunne konkludere høj- og lav-aktivitet i butikken.

Erfaringer fra tidligere projekter, teknologiske tiltag og trends af state of the art har dannet grundlaget for, hvilke teknologier der blev sat i spil i demonstrationerne i Be A Wear.

Download den fulde casebeskrivelse her.

Læs videre:
X

Få tips og nyheder om it og digitalisering

Tilmeld dig IBIZ Centers nyhedsbrev og bliv bedre klædt på til at digitalisere din virksomhed.

Vi udsender det ca. 6 gange årligt